آ
-
آموزش
تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری «شعر» در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
-
آموزش روش های ساده اثبات
بعضی از راهکارهای ارتقای آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 122-134]
-
آموزش ریاضی
بررسی تاثیر، موانع و لزوم استفاده از فنآوریهای نوین آموزشی در آموزش ریاضیات مدرسهای در دوران پساکرونا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-21]
-
آموزش ریاضی زمینه مدار
افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
آموزش معکوس
تاﺛﯿﺮ آﻣﻮزش ﻣﻌﮑﻮس ﺑﺮﺍﻧﮕﯿﺰش ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ درس رﯾﺎﺿﯽ دﺍﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﯾﺎزدهم شهر همدان در دوران ﮐروﻧا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 44-51]
-
آموزش معلمان
افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
ا
-
اپیدمی
مدلسازی ریاضی و تاثیر آن در شناخت و کنترل بیماری ها [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 62-73]
-
ارتقا آموزش ریاضی
بعضی از راهکارهای ارتقای آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 122-134]
-
افت ریاضی
افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
الگوریتم ژنتیک
کاهش فضای جستجوی مسائل بهینهسازی با روشهای دادهکاوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 110-121]
-
انتگرال
نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]
-
انتگرالگیری جزء به جزء
انتگرالگیری جزء به جزء و سریهای نامتناهی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-8]
-
انگیزش تحصیلی
تاﺛﯿﺮ آﻣﻮزش ﻣﻌﮑﻮس ﺑﺮﺍﻧﮕﯿﺰش ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ درس رﯾﺎﺿﯽ دﺍﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﯾﺎزدهم شهر همدان در دوران ﮐروﻧا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 44-51]
-
اینترنت
جبرخطی و فنآوری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]
ب
-
برنامه ریزی شبکهای
کنترل پروژه، مدیریت پروژه و برنامه ریزی شبکهای [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
-
بسط مکلوران
انتگرالگیری جزء به جزء و سریهای نامتناهی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-8]
-
بیماری عفونی
مدلسازی ریاضی و تاثیر آن در شناخت و کنترل بیماری ها [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 62-73]
پ
-
پتانسیل ریس
تعبیرفیزیکی و هندسی مشتق گیری و انتگرال گیری کسری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 24-34]
-
پردازش تصویر
جبرخطی و فنآوری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]
ت
-
تابع
مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
-
تابع
تفارن و کاربرد آن در حل معادلات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 52-61]
-
تابع تحلیلی
مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
-
تاریخ ریاضی
تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری «شعر» در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
-
تاریخ ریاضیات
بعضی از راهکارهای ارتقای آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 122-134]
-
تبدیلات فوریه
یک روش کارا برای حل مسائل معکوس سهموی با شرط اضافی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-109]
-
تقارن
تفارن و کاربرد آن در حل معادلات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 52-61]
ج
-
جبر خطی
جبرخطی و فنآوری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]
-
جواب بهینه سراسری
کاهش فضای جستجوی مسائل بهینهسازی با روشهای دادهکاوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 110-121]
چ
-
چند جمله ای
تفارن و کاربرد آن در حل معادلات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 52-61]
ح
-
حد و پیوستگی
نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]
-
حساب هندی
تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری «شعر» در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
-
حساب هوایی
تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری «شعر» در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
-
حل معادله
تفارن و کاربرد آن در حل معادلات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 52-61]
د
-
دادهکاوی
کاهش فضای جستجوی مسائل بهینهسازی با روشهای دادهکاوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 110-121]
-
دانش آموزان
تاﺛﯿﺮ آﻣﻮزش ﻣﻌﮑﻮس ﺑﺮﺍﻧﮕﯿﺰش ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ درس رﯾﺎﺿﯽ دﺍﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﯾﺎزدهم شهر همدان در دوران ﮐروﻧا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 44-51]
-
درس ریاضی
تاﺛﯿﺮ آﻣﻮزش ﻣﻌﮑﻮس ﺑﺮﺍﻧﮕﯿﺰش ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ درس رﯾﺎﺿﯽ دﺍﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﯾﺎزدهم شهر همدان در دوران ﮐروﻧا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 44-51]
-
دوران پساکرونا
بررسی تاثیر، موانع و لزوم استفاده از فنآوریهای نوین آموزشی در آموزش ریاضیات مدرسهای در دوران پساکرونا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-21]
-
دوگان قابها
مباحثی روی دوگان دوم قابها درفضاهای هیلبرت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
-
دوگانهای بهینه
مباحثی روی دوگان دوم قابها درفضاهای هیلبرت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
ر
-
رابطه
مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
-
رشته ریاضی و فیزیک
نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]
-
روش جداسازی عملگر
یک روش کارا برای حل مسائل معکوس سهموی با شرط اضافی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-109]
-
ریاضیات زیستی
ریاضیات زیستی چیست و کاربرد آن چگونه است؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
-
ریاضی ناب
افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
ز
-
زمان آمیختگی
نامساوی های ابرانقباضی و سوبولف لگاریتمی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-68]
-
زندگینامه
راز فالنامه شیخ بهائی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-39]
س
-
سریهای نامتناهی
انتگرالگیری جزء به جزء و سریهای نامتناهی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-8]
ش
-
شبکه پرت
کنترل پروژه، مدیریت پروژه و برنامه ریزی شبکهای [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
-
شبکه گرت
کنترل پروژه، مدیریت پروژه و برنامه ریزی شبکهای [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
-
شعر
تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری «شعر» در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
-
شیخ بهائی
راز فالنامه شیخ بهائی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-39]
ع
-
علم داده
جبرخطی و فنآوری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]
-
عمومی کردن ریاضی
افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
ف
-
فالنامه
راز فالنامه شیخ بهائی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-39]
-
فرمولهای بازسازی
مباحثی روی دوگان دوم قابها درفضاهای هیلبرت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
-
فضای جستجوی کاهشیافته
کاهش فضای جستجوی مسائل بهینهسازی با روشهای دادهکاوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 110-121]
-
فن آوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی تاثیر، موانع و لزوم استفاده از فنآوریهای نوین آموزشی در آموزش ریاضیات مدرسهای در دوران پساکرونا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-21]
-
فن آوری های نوین آموزشی
بررسی تاثیر، موانع و لزوم استفاده از فنآوریهای نوین آموزشی در آموزش ریاضیات مدرسهای در دوران پساکرونا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-21]
ق
-
قابها
مباحثی روی دوگان دوم قابها درفضاهای هیلبرت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
م
-
متغیر مستقل
مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
-
متغیر وابسته
مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
-
مدل چند محفظه ای
مدلسازی ریاضی و تاثیر آن در شناخت و کنترل بیماری ها [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 62-73]
-
مدلسازی ریاضی
مدلسازی ریاضی و تاثیر آن در شناخت و کنترل بیماری ها [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 62-73]
-
مدیریت پروژه
کنترل پروژه، مدیریت پروژه و برنامه ریزی شبکهای [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
-
مسأله معکوس سهموی
یک روش کارا برای حل مسائل معکوس سهموی با شرط اضافی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-109]
-
مشتق
نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]
-
مشتق کاپوتو
تعبیرفیزیکی و هندسی مشتق گیری و انتگرال گیری کسری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 24-34]
-
مشتق گیری و انتگرال گیری کسری ریمان-لیوویل
تعبیرفیزیکی و هندسی مشتق گیری و انتگرال گیری کسری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 24-34]
-
مفاهیم آنالیزی
نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]
ن
-
نامساوی ابرانقباضی
نامساوی های ابرانقباضی و سوبولف لگاریتمی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-68]
-
نامساوی سوبولف لگاریتمی
نامساوی های ابرانقباضی و سوبولف لگاریتمی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-68]
-
نیم گروه مارکوف
نامساوی های ابرانقباضی و سوبولف لگاریتمی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-68]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد