نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری ‎«شعر»‎ در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
  • آموزش روش های ساده اثبات بعضی از راه‌کارهای ارتقای آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 122-134]
  • آموزش ریاضی بررسی تاثیر، موانع و لزوم استفاده از فن‌آوری‌های نوین آموزشی در آموزش ریاضیات مدرسه‌ای در دوران پسا‏کرونا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-21]
  • آموزش ریاضی زمینه مدار افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
  • آموزش معکوس تاﺛﯿﺮ آﻣﻮزش ﻣﻌﮑﻮس ﺑﺮﺍﻧﮕﯿﺰش ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ درس رﯾﺎﺿﯽ دﺍﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﯾﺎزدهم شهر همدان در دوران ﮐروﻧا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 44-51]
  • آموزش معلمان افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

ا

  • اپیدمی مدلسازی ریاضی و تاثیر آن در شناخت و کنترل بیماری ها [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 62-73]
  • ارتقا آموزش ریاضی بعضی از راه‌کارهای ارتقای آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 122-134]
  • افت ریاضی افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
  • الگوریتم ژنتیک کاهش فضای جستجوی مسائل بهینه‌سازی با روش‌های داده‌کاوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 110-121]
  • انتگرال نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]
  • انتگرال‌گیری جزء ‌به ‌جزء انتگرال‌گیری جزء ‌به ‌جزء و سری‌های نامتناهی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-8]
  • انگیزش تحصیلی تاﺛﯿﺮ آﻣﻮزش ﻣﻌﮑﻮس ﺑﺮﺍﻧﮕﯿﺰش ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ درس رﯾﺎﺿﯽ دﺍﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﯾﺎزدهم شهر همدان در دوران ﮐروﻧا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 44-51]
  • اینترنت‏ جبرخطی و فن‌آوری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]

ب

  • برنامه ریزی شبکهای کنترل پروژه، مدیریت پروژه و برنامه ریزی شبکهای [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
  • بسط مک‌لوران انتگرال‌گیری جزء ‌به ‌جزء و سری‌های نامتناهی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-8]
  • بیماری عفونی مدلسازی ریاضی و تاثیر آن در شناخت و کنترل بیماری ها [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 62-73]

پ

  • پتانسیل ریس تعبیرفیزیکی و هندسی مشتق گیری و انتگرال گیری کسری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 24-34]
  • پردازش تصویر جبرخطی و فن‌آوری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]

ت

  • تابع مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
  • تابع تفارن و کاربرد آن در حل معادلات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 52-61]
  • تابع تحلیلی مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
  • تاریخ ریاضی تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری ‎«شعر»‎ در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
  • تاریخ ریاضیات بعضی از راه‌کارهای ارتقای آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 122-134]
  • تبدیلات فوریه یک روش کارا برای حل مسائل معکوس سهموی با شرط اضافی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-109]
  • تقارن تفارن و کاربرد آن در حل معادلات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 52-61]

ج

  • جبر خطی‏ جبرخطی و فن‌آوری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]
  • جواب بهینه سراسری کاهش فضای جستجوی مسائل بهینه‌سازی با روش‌های داده‌کاوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 110-121]

چ

  • چند جمله ای تفارن و کاربرد آن در حل معادلات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 52-61]

ح

  • حد و پیوستگی‏ نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]
  • حساب هندی تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری ‎«شعر»‎ در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
  • حساب هوایی تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری ‎«شعر»‎ در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
  • حل معادله تفارن و کاربرد آن در حل معادلات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 52-61]

د

  • داده‌کاوی کاهش فضای جستجوی مسائل بهینه‌سازی با روش‌های داده‌کاوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 110-121]
  • دانش آموزان تاﺛﯿﺮ آﻣﻮزش ﻣﻌﮑﻮس ﺑﺮﺍﻧﮕﯿﺰش ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ درس رﯾﺎﺿﯽ دﺍﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﯾﺎزدهم شهر همدان در دوران ﮐروﻧا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 44-51]
  • درس ریاضی تاﺛﯿﺮ آﻣﻮزش ﻣﻌﮑﻮس ﺑﺮﺍﻧﮕﯿﺰش ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ درس رﯾﺎﺿﯽ دﺍﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﯾﺎزدهم شهر همدان در دوران ﮐروﻧا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 44-51]
  • دوران پساکرونا بررسی تاثیر، موانع و لزوم استفاده از فن‌آوری‌های نوین آموزشی در آموزش ریاضیات مدرسه‌ای در دوران پسا‏کرونا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-21]
  • دوگان قاب‌ها مباحثی روی دوگان دوم قاب‌ها درفضاهای هیلبرت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
  • دوگان‌های بهینه مباحثی روی دوگان دوم قاب‌ها درفضاهای هیلبرت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]

ر

  • رابطه مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
  • رشته ریاضی و فیزیک‏ نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]
  • روش جداسازی عملگر یک روش کارا برای حل مسائل معکوس سهموی با شرط اضافی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-109]
  • ریاضیات زیستی ریاضیات زیستی چیست و کاربرد آن چگونه است؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 69-82]
  • ریاضی ناب افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

ز

  • زمان آمیختگی نامساوی های ابرانقباضی و سوبولف لگاریتمی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-68]
  • زندگینامه راز فالنامه شیخ بهائی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-39]

س

  • سری‌های نامتناهی انتگرال‌گیری جزء ‌به ‌جزء و سری‌های نامتناهی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-8]

ش

  • شبکه پرت کنترل پروژه، مدیریت پروژه و برنامه ریزی شبکهای [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
  • شبکه گرت کنترل پروژه، مدیریت پروژه و برنامه ریزی شبکهای [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
  • شعر تاریخ ریاضیات دورۀ اسلامی: نقش ابزاری ‎«شعر»‎ در آموزش حساب هندی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 22-43]
  • شیخ بهائی راز فالنامه شیخ بهائی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-39]

ع

  • علم داده‏ جبرخطی و فن‌آوری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]
  • عمومی کردن ریاضی افت نوع اول و دوم درفرآیند یاددهی−یادگیری ریاضی در آموزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

ف

  • فالنامه راز فالنامه شیخ بهائی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-39]
  • فرمول‌های بازسازی مباحثی روی دوگان دوم قاب‌ها درفضاهای هیلبرت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
  • فضای جستجوی کاهش‌یافته کاهش فضای جستجوی مسائل بهینه‌سازی با روش‌های داده‌کاوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 110-121]
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات بررسی تاثیر، موانع و لزوم استفاده از فن‌آوری‌های نوین آموزشی در آموزش ریاضیات مدرسه‌ای در دوران پسا‏کرونا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-21]
  • فن آوری های نوین آموزشی بررسی تاثیر، موانع و لزوم استفاده از فن‌آوری‌های نوین آموزشی در آموزش ریاضیات مدرسه‌ای در دوران پسا‏کرونا [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-21]

ق

  • قاب‌ها مباحثی روی دوگان دوم قاب‌ها درفضاهای هیلبرت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]

ک

م

  • متغیر مستقل مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
  • متغیر وابسته مروری بر پیدایش و تحول مفهوم تابع [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 14-23]
  • مدل چند محفظه ای مدلسازی ریاضی و تاثیر آن در شناخت و کنترل بیماری ها [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 62-73]
  • مدلسازی ریاضی مدلسازی ریاضی و تاثیر آن در شناخت و کنترل بیماری ها [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 62-73]
  • مدیریت پروژه کنترل پروژه، مدیریت پروژه و برنامه ریزی شبکهای [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 17-30]
  • مسأله معکوس سهموی یک روش کارا برای حل مسائل معکوس سهموی با شرط اضافی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-109]
  • مشتق‏ نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]
  • مشتق کاپوتو تعبیرفیزیکی و هندسی مشتق گیری و انتگرال گیری کسری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 24-34]
  • مشتق گیری و انتگرال گیری کسری ریمان-لیوویل تعبیرفیزیکی و هندسی مشتق گیری و انتگرال گیری کسری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 24-34]
  • مفاهیم آنالیزی‏ نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 31-79]

ن